Accordeon Vereniging Blij Leven uit 's-Hertogenbosch

Het grote orkest is voor alle accordenisten, beginnende of gevorderde speler, het niveau van de muziek kan aangepast worden. Het Ensemble is voor de gevorderde accordeonisten. In dit orkest wordt met veel enthousiasme samengespeeld. Dit enthousiasme dragen ze graag uit door middel van concerten met een gevarieerd programma van klassiek tot pop.

De vereniging is opgericht in 1963 en na 50 jaar nog steeds jong van geest, we spelen eigentijdse muziek, maar ook klassiekers hebben een plaatsje in ons repetoire. Musicalhits en meezingers, wij zijn van alle markten thuis.

Repetities zijn op maandagavond (uitgezonderd schoolvakanties) van 19.30 uur tot 22.30 uur. We repeteren in SCC De Helftheuvel te Den Bosch. Interesse, kom eens kijken bij onze repetitie of speel meteen een deuntje mee. Speel je een ander instrument, wij zijn altijd op zoek naar aanvullende muzikanten. Heb je interesse, neem dan contact met ons op.

Optreden doen we regelmatig, kijk in onze agenda waar en wanneer we optreden. Voor boekingen kunt u contact opnemen met onze secretaris.